Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 10:15:49 +0300

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/03770 aadressile Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Tartu 
mnt 101, Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Väike-Sõjamäe tn 12a, 
Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Väike-Sõjamäe tn 12a, Harju 
maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Väike-Sõjamäe tn 12a, Harju maakond, 
Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Väike-Sõjamäe tn 12a (Tallinna lennujaama 
reisiterminal, Piirdeaed, Soojustorustik, Teed ja platsid, Lennuvälja 
teenindustee, lennuki parkimisplats) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tallinna Lennujaam

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26948163>  (menetlus nr: 
424275), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JUULIA ALIIDE SALULAID) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister